Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Γράμμα στον Αη Βασίλη



Παραμονή μιας χιονισμένης Πρωτοχρονιάς,Νωρίς το  πρωί κι εξω ρίχνει ασταμάτητα βαρύ χιονόνερο…Το  ασκέρι στο σπίτι ησυχάζει ακόμα,  στο φούρνο ψήνεται η βασιλόπιτα και εγώ με το λαπ τοπ στα γόνατα κάθομαι και γράφω στον Αη Βασίλη γράμμα. Είμαι θυμωμένη με πολλούς και  πολλά.



Ο αη Βασίλης μας ξέχασε κατά πως φαίνεται μωρό μου  φέτος..
Ξαφνικά νιώθω μια ακατανίκητη εσωτερική ανάγκη να του γράψω γράμμα  και θα το κάνω γιατί αυτά που θέλω να του πω δεν αφορούν μόνο την Ελλάδα.

Καλέ μου «Άγιε μου Βασίλη» ,
μην τον ακούς τον ΒορειοΕυρωπάιο  σε παρακαλώ! Ζηλεύει γιατί εκει τον τρώει η μουντάδα και η υγρασία!

Άκου το παιδί που ζει μέσα μου. Είναι η πρώτη φορά που σου στέλνω γράμμα. Ξέρω, τώρα θα μου πεις
- Που ήσουν τόσα χρόνια και πως είναι δυνατόν ολόκληρη γυναίκα να στέλνεις γράμματα στον Άγιο Βασίλη; Είναι ! Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο πια.




- Santa μου, μπορεί να μεγαλώνω αλλά στην ψυχή προσπαθώ να παραμένω παιδί. Και εσύ από οτι σε διαφημίζουν τα αγαπάς τα παιδιά. Σαν παιδί λοιπόν κι εγώ σου στέλνω αυτό που πιότερο θέλω να σου ζητήσω ζωγραφισμένο με χρωματιστά κραγιόνια! Ελπίζω η ζωγραφιά μου να σου αρέσει και να μου κάνεις το χατήρι .




 Σε αντιστάθμισμα, για εμάς τους υπόλοιπους , σε παρακαλώ αυτή τη χρονιά να φέρεις ….. Λιγότερα! Nαι, λιγότερα σωστά διαβάζεις δεν είναι δακτυλογραφικό λάθος!



Λιγότερο πόνο σε αυτούς που πονούν 
λιγότερο μίσος σε αυτούς που μάχονται
λιγότερη στέρηση σε όσους στερούνται
λιγότερο πόλεμο, λιγότερο θάνατο,λιγότερη καταπίεση
λιγότερη εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο
λιγότερη δυστυχία και λιγότερη οδύνη,λιγότερη υπεροψία και λιγότερο εγωισμό.

Κι αν τύχει και φέρεις μαζί και λιγότερη αφθονία /λιγότερη απόλαυση/ λιγότερο πλούτο και λιγότερη καλοπέραση σε μερικούς, ίσως τότε να τους  χαρίσεις και  λιγότερη ελαφρομυαλιά/ λιγότερη σπατάλη/λιγότερη επιπολαιότητα και λιγότερη αυθάδεια , λιγότερη αναίδεια, λιγότερη κακία, λιγότερη ασχήμια , λιγότερο εκνευρισμό, λιγότερη απραξία, λιγότερα σκουπίδια, λιγότερη ασέβεια προς το διπλανό μας και λιγότερα κορναρίσματα για το τίποτα!


Ίσως με τούτα τα λιγότερα η ζωή μας να είναι πιο … βατή, πιο ήρεμη και ομορφότερη !

Σε αυτούς που όρισαν στη ζωή τους να.. φυλάνε Θερμοπύλες, τους άνομους, τους παράνομους και τους κακούς να κυνηγούν, σε παρακαλώ Αη Βασίλη μου, να φέρεις πνευματική διαύγεια, καθόλου  ζήλεια,  πραγματική κι οχι επίπλαστη  καλοσύνη , λιγότερη διάθεση  για » τεστάκια »  και πειράματα, υγεία και δύναμη  ( ψυχική και σωματική)!


Για εμένα και τους ανθρωπους που αγαπώ δεν θα ζητήσω κάτι το εξωφρενικό. 

Υγεία θα ζητήσω – υγεία και υπομονή και δύναμη. Να είμαστε κοντά – αγαπημένοι, να αντέχουμε και να ανεχόμαστε ο ένας τον άλλο με όλα τα προτερήματα και όλα τα μειονεκτήματα μας !
Αντι για δώρα θέλω να μας φέρεις ενα μεγάλο χαμόγελο! Να το χρησιμοποιούμε εναλλάξ, στις δυσκολες μέρες μας ! Και που είσαι να είναι μεταδοτικό!


Αυτά είχα να σου ζητήσω και ελπίζω να με ακούσεις και να μας θυμηθείς !


- Τι; Ξέχασα τους υπόλοιπους τους άσπονδους/ες φίλους ή εχθρούς; Για αυτούς Αη Βασίλη μου δεν έχω τίποτα από σένα να ζητήσω !
Ειδικά σε αυτούς, αφήνω εγώ , προσωπικά, σαν μποναμά, κάτι να τους καλύψω :
- » Ότι παρακαλέσεις για μένα , η ζωή να φέρει και σε εσένα»





πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου