Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Πρωταγωνιστής από «Το Νησί» κατέρρευσε μπροστά στα παιδιά του!

Από τα οικονομικά προβλήματα «γονάτισε» ο ηθοποιός Γρηγόρης Ορφανουδάκης, που πολλοί τον θυμάστε από τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στο «Νησί»...όπου υποδύονταν τον ταβερνιάρη «Παυλή».

 

Ο ηθοποιός, το τελευταίο διάστημα ζει μια Οδύσσεια, αφού τα χρέη που έχει, τον πίεσαν τόσο πολύ συναισθηματικά, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει μπροστά στα δυο ανήλικα παιδιά του.
«Οι εταιρίες πλέον δεν μας πληρώνουν και πολλές φορές φτάνω στο σημείο να μην μπορώ να πάρω ούτε γάλα στα παιδιά μου».

Όπως εξιστορεί ο ίδιος μάλιστα, την τελευταία στιγμή κατάφερε να γλυτώσει το σπίτι του από πλειστηριασμό.
Μετά από τόσο άγχος και στεναχώρια λοιπόν, μια μέρα που ήταν μόνος του στο σπίτι με τα παιδιά, ένα κοριτσάκι 4 ετών και ένα αγοράκι 2,5 ετών, λιποθύμησε ξαφνικά, μπροστά στα έκπληκτα μάτια τους, με αποτέλεσμα να σοκαριστούν.

Με το που συνήλθε, κάλεσε ο ίδιος το ΕΚΑΒ, με τα έντρομα παιδιά του από δίπλα να κλαίνε, φοβούμενα πως κάτι έπαθε ο μπαμπάς τους:
«Η κορούλα μου ήρθε κοντά και μου κράτησε το χέρι φωνάζοντας "μπαμπά, μπαμπά, μπαμπά", και ο μικρός μου γιος υπέστη σοκ και έβαλε τα κλάματα».

Δυο μήνες μπαινόβγαινε στα νοσοκομεία ο ηθοποιός έως ότου διαπιστωθεί τι έχει.
Τελικά, οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από αρτηριακή πίεση, αποτέλεσμα άγχους και στεναχώριας.

Μάλιστα, καταλήγει λέγοντας πως «δεν θέλω να φανώ ότι είμαι ο μόνος κακομοίρης σε αυτή τη χώρα, απλώς τυχαίνει να μοιράζομαι την περιπέτεια μου με τον κόσμο, λόγω της δουλειάς μου»

 http://www.newsbomb.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου